Pages

Wednesday 11 January 2012

Rahsia Penceramah No.1 Malaysia (5)

EXCEL Supreme..

Excel Supreme..

                         aihhh banyak betul wat pasal disebalik wajah penuh keimanan dalam diri tuh....


Wahai Dato' Dr. Hj. Muhammad Fazilah Kamsah, inilah hadiah iklas dan aku fikirkan kau layak untuk menerimanya (semoga kamu menyukainya)..


Sebab aku mengutuk sekerasnya :

1) Selepas menyampaikan ceramah yang bernilai RM10k, seperti biasa dia mengiklankan pelbagai jenis barang jualan..Yang pertama dia iklankan "Excel Supreme Suplimentary". Aku mendengar dengan telinga capang aku sendiri bersama beberapa teman dan orang sekelilingku... Dia mengatakan bahawa dia langsung tidak "makan komisen atas penjualan itu".. (wahai Dato' masihkah kau ingat?Tuhan mendengar dan malaikat dikiri kanan sentiasa mencatit)

2)Dari sumber sekeliling iaitu agennya mengatakan bahawa Excel Supreme ni Dato' Dr. Fadzilah Kamsah punya produk sebab tu ada nama syarikat dia "Excel".. 

3) Dan Dato' gilaan ramai ni merupakan pemegang share dalam setiap botol penjualan excel supreme..kalau tak silap aku dia "makan RM8-RM10" untuk satu botol ubat ni...

4)Harga untuk satu botol ubat ni ialah RM35.. Agen membeli dengan harga Rm30 sebotol.. tak kisah la bab ni..masing2 punya rezeki..

5) Yang aku tak paham....apa pasal dia nak kene menipu... ni dialog dia masa dia iklankan barang jualan dia "demi Allah saya tak ambil komisen satu sen pun dari barang ni" (Dato' ingat tak)

6) Buat aku marah , sebab aku pun dah tertipu dan aku dah beli 3botol... Keberkesanan is "0"...
yang mana taksub dengan die, rasekan ubat tuh betul2 menjadi...padahal anak semakin membesar memang la makin pandai...mudahnye manusia ditipu dan dibodohkan oleh orang yang pandai ni (termasuklah aku)

7)Hentikanlah perbuatan terkutuk ni wahai Dato' Dr. Hj. Mohamad Fazilah Kamsah kalu nak terus mencipta nama sebagai yang dihormati.. jangan nanti jadi seperti Ustaz Arif yang kuat menipu(ustaz ilmu cakeraalam).

8) Fikirlah balasan disana nanti, dengan sumpah, mainkan nama Allah dan beselindung disebalik wajah alim untuk mengejar wang ringgit semata...

          
Dalam video ni kenapa tak berani cakap bro fazilah kamsah??puiiihhhh



                         Pantang betul aku tengok manusia hipokrit....aku dah beli 3 botol beb...
dialog dia lagi "Ada satu kelas kat satu sekolah di Pekan,Pahang, kelas paling bodoh atau kelas paling rendah, Dr. ni bagi ubat ni pada pelajar dalam kelas tuh, selepas tu satu kelas tu dapat semua A dan semua naik kelas pertama."aku nak jer tanya sekolah mane die buat tu..   (cubalah fikir sikit,logik ke cerita ni

                          Kalau la betul ubat ni 'superb' macam tuh, bagi jelah budak2 dalam Malaysia ni makan ubat Excel Supreme buatan kawan baik Dato' pembohong ni... Mengikut katanya, kawan dia yang buat ubat ni..Nama die Dr. Nasharuddin..yang wat kopi AuraLife tu..(lihat video di part 1)

                         Dato' Fazilah Kamsah ni sama je dengan Saiful Bahri yang diliwat oleh Anwar..
                                  "Dua-dua main-mainkan sumpah dan gunakan nama Allah...."

1 comment:

  1. Mudhnya nk hilangkn bdoh..mkan ubat jer?

    Klu cmtu tarzan yg x nah skolah pon bleh dpt straigt A la klu cmtu.Bleh x ?

    Agak2 dlm bjuta2 org yg dpt phd, brapa org yg makan supplement?

    Bodoh tu pnyakit ker? ker virus? cam kudis ker? @cam katarak mata? ke kena caj?

    Adoii bodoh btul soaln2 aku..(Agak2 klu aku mkan apa2 supplement bleh tjawp ker psoaln aku?)

    ReplyDelete