Pages

Monday 9 January 2012

Penceramah No.1 Malaysia (2)

                                            Kehebatan Dato'Dr. Hj. M.Fadzilah Kamsah (DMFK)




            Aku adalah peminat kau DMFK... Aku suka kau menyampaikan , aura yang kau miliki untuk memukau sesiapa sahaja yang melihat. Walaupun kau menyampaikan dengan hanya sambil duduk dan bercakap dalam antonasi perlahan.


            Tapi, aku bencikan penipuan..aku bencikan pada "munafik".. Aku boleh dikatakan fan kau... disebabkan itu, aku terlalu banyak melihat tentang diri kau.. dan aku sedar kau tak layak untuk disanjung , untuk dihormati, dan untuk dijadikan inspirasi..



 




           Disebabkan DUIT, disebabkan mengejar HARTA dunia yang sementara ni kau sanggup lakukan apa sahaja.. Video ini adalah SALAH SATU penipuan kau..disebabkan komisen yang kau dapat, kau membohong masyarakat yang sangat mengagumi diri kau.. Maka itu, berpusu-pusu masyarakat membeli KOPI yang boleh menambah kekuatan dan menggalakkan pelajar-pelajar untuk minum kopi..supaya besar nanti dapat kencing manis..






              Macam mana kau boleh kata kau dah boleh minum kopi dan kopi yang dinyatakan dan seterusnya kopi dapat menambah tenaga??Sedangkan kau sampai sekarang tak boleh minum kopi dan tidak meminati kopi..( sumber diperoleh keluarga yang Mulia Datin syarifah yang terdekat). Hari-hari kau kata jangan membohong,jangan membohong, kau membohong kenapa?? 


              Di riwayatkan dari Abu Hurairah bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda , 
"Sesiapa yang menipu maka dia bukan dari kalanganku."


              "Kalau orang alim buat perkara yang harus ,orang awam akan buat perkara yang makruh, kalau orang Alim buat perkara yang makruh, orang awam buat perkara haram, orang awam akan terjerumus ke lembah kekufuran"


                     Dalam hadis lain,Rsulullah s.a.aw bersabda :
"Mahukah kamu aku tunjukkan perihal dosa-dosa besar? Kami menjawab : Ya, tentu mahu ya Rsulullah. Rasulullah menjelaskan : Menyengutukan Allah, durhaka kepada kedua orang tua. Oh ya, (ada lagi) Iaitu perkataan dusta." (Riwayat Muttafaq Alaih)

No comments:

Post a Comment