Pages

Wednesday 8 February 2012

Rahsia Penceramah No.1 Malaysia (9)

Kaitan Fadzilah Kamsah dengan Auralife


              Dalam entry aku sebelum ni di Rahsia Penceramah No1 Malaysia 2 (klik) ada aku menyatakan tentang penipuannya terhadap kopi produk auralife. Dan aku telah menyatakan bahawa beliau 'makan komisen' atas testimoni yang dilakukan untuk kopi auralife yang hebat gila ni.

             Disini ada sedikit pembetulan diatas penyataan aku. Beliau bukan 'makan komisen' sahaja tetapi beliau sebenarnya adalah merupakan salah seorang yang mempunyai share dalam auralife itu sendiri. Jawatan yang diberikan padanya adalah Pakar motivasi & Penasihat ZZ Auralife. Kalau tak percaya anda boleh pergi sendiri ke website Auralife yang ada minyak wangi yang paling hebat dalam dunia ini mengalahkan peneraju minyak wangi antarabangsa seperti giorgio amani, ck , burbery , polo, boss dan sebagainya.

             Sekarang barulah aku faham kenapa dia mesti membohong bahawa dia minum kopi dan mengatakan bahawa anakya di universiti turut minum kopi hebat gila babi tuh. Ini semua kerana untuk melariskan perniagaan dia. Dek kerana wang, tak minum kopi pun boleh cakap menggemarinya. Kawan-kawan anaknya si Syazwan, cuba cek ada tak anak dia bawak kopi tu kat universiti???kui..kui.. Kalau kau Dato' seorang artis giler glamour aku tak kesah ko nak bohong apa pun, tapi disebabkan kau seorang motivator yang sangat dihormati dan berakhlak mulia berlandaskan Islam, tapi kau tetap bohong. Itulah manusia. Wang adalah segala-galanya. 

Testimoni yang sungguh mulia

                     Sudah-sudahlah membohong orang ramai yang menghoramati anda. Tak cukup ke pendapatan dan berpuluh-puluh dan ada ketikanya boleh mencecah ratusan ribu sebulan. Tak payah la ceburi bidang perniagaan pembohong yang lama-lama akan terbongkar secara klinikalnya dan orang akan melihat anda tiada bezanya dengan seorang 'penjual ubat membesarkan kemaluan'. 

               Nak cite pasal auralife gila babi ni banyak lagi penipuan yang langsung tak logik. Bodohnya manusia dan mudahnya bangsa kita ni ditipu secara besar-besaran. Kadang-kadang macam tak ada otak langsung.


Testimoni : Sabun mandi Auralife dapat menyembuhkan penyakit kencing manis,
darah tinggi , jantung dan paru-paru berair.

                  Cuba la guna otak yang dah dianugerahkan ini dengan waras. Bolehkah sabun mandi ini dapat merawat penyakit kronik ini???? Kepala bapak apa tahap penipuan ini.

                Doktor di hospital yang dah sekian lama buat kajian dalam dunia perubatan ini pun terkial-kial mencari ubat dan kaedah rawatan untuk penyakit ini semua, tapi datang satu produk Auralife ni, buat sabun je dapat rawat penyakit-penyakit ni. haram jadah punya penipuan.Banyak lagi yang langsung tak masuk akal. Nanti aku sambung..................

               Adakah aku akan terus membiarkan bangsa aku sendiri ditipu  oleh manusia macam ni??? anda semua tentukanlah jawapannya....


2 comments:

  1. mudahnya kita ditipu. Auralife memang penipu

    ReplyDelete
  2. semua produk ciptaan sendiri termasuk produk dari MLM sungguh keramat sungguh boleh kasi kencing manis sembuh sampai menghidupkan orang mati gila babi ni....semua klinik dan hospital dah boleh gulung tikar......

    ReplyDelete