Pages

Friday 27 July 2012

Kenapa Diam Wahai Pembenci Uncleseekers???

Kenapa Diam Wahai Pembenci Uncleseekers???

    Sepanjang Uncleseekers masuk "dalam" haritu, macam-macam aku tengok gelagat orang yang 'baca' tanpa menggunakan mata dan akal sebaik kejadian. Hanya tahu menuduh tanpa menilai dan memperhalus. Lumrah manusia mengadili untuk kepentingan diri sendiri dan bukan yang ditimbang sama rata. Yang mana jawapan bukan memenangkan diri sendiri pasti kita akan menolaknya. Ape-apelah. Tapi sekarang ramai yang dah gunakan akal fikiran dan tidak zalim padanya. Sendiri nilailah!!!

Ni yang antara aku perhati tengok :

Alahai...Ceriter lapok gile bai...





        Aku tengok-tengok jugak la si admin facebook ni ada update ke tak. Tapi lepas Uncleseekers dah keluar , kenapa senyap bro! Telurmu mengecut ke? Kalau rasa diri betul, kenapa tak teruskan entry dan canggahlah betul-betul dengan bukti sikit. 




Bab seterusnya ni aku nak tanya pendapat uncleseekers sikit :


Kepercayaan Uncleseekers Merosakkan Aqidah

"Komen Abu Aqif: Dah nama pun makhluk ghaib, macam mana dia boleh nampak..??


Kot ya pun nak cari makan, carilah dengan cara yang halal. Benda macam ni bukan sahaja tidak halal, malah ia boleh merosakkan aqidah umat Islam yang lain. Orang macam ni memudahkan kerja syaitan. Dengan bantuan dia, kerja menyesatkan dan merosakkan aqidah umat Islam jadi lebih mudah. Dah nama pun makhluk ghaib, macam mana dia boleh nampak..?? Sangat menghairan bila orang biasa macam depa ni boleh nampak makhluk ghaib. 


Ni nak tanya, orang kena siksa dalam kubur tu nampak tak..?? cuba cerita sikit kot² boleh nampak sekali ke..? Perkara ghaib juga tu.. Pendek kata orang yang nampak makhluk ghaib ni adalah PENIPU atau dia dah kena tipu dgn makhluk ghaib tu semua. "


Sumber ni aku dapat di Abu Aqif (klik). Abu Aqif ni memang terkenal dengan tukang laga-laga orang. Dulu laga-lagakan Ustaz Azhar Idrus, dan cakap UAI sesat.. huhu..


Uncle, mintak tolong komen sikit bro..(tu pun kalau sudilah)hehe..




Dalam kes yang berbeza :


Kepada pengampu-pengampu Dato' F.. Tolonglah jangan bakar line aku. Aku dah malas sebenarnya. aku dah rasa bosan cerita hal-hal dia. Tapi 'mungkin' disebabkan pengampu-pengampu @ penjilat tegar yang otak bukan pada tempatnya yang buat panas line, aku akan menyambung kisah-kisah berkenaan satu masa nanti. Mr. S tolonglah hentikan menghantar komen-komen yang mengampu pihak berkenaan yer. Terima kasih. Menyampah Dol!

   

No comments:

Post a Comment